duminică, 31 ianuarie 2010

Rezolvari informatica subiectul 2 - bacalaureat 2008

In ajutorul celor care vor da bacalaureatul in 2010, chiar si in anii care vor urma, am propus sa afisez cat mai multe rezolvari, la disciplinele cele mai improtante, cum ar fi romana, matematica, fizica, informatica, chimie, geografie si multe altele.

Pentru inceput am sa afisez rezolvarile la cele 100 de variante de la informatica din 2008. De fapt sunt numai niste indicatii si sunt doar la subiectul al 2-lea. In arhiva veti gasi atat variantele la C cat si Pascal, alaturi de indicatiile corespunzatoare.

Indicatii informatica intensiv C si Pascal - bacalaureat 2008

Eu am aruncat o privire peste ele si nu mi s-au parut prea de ajutor... dar cred ca pentru cei care stiu informatica le va fi de folos.
In curand o sa afisez si pentru celelalte subiecte, cat si pentru alte discipline.


Rezolvari, modele si subiecte rezolvate Bacalaureat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste informatii pe mail

Daca doresti sa fii anuntat cu ultimele postari, introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos:

SEO Romania Certificat Web