sâmbătă, 15 mai 2010

Subiecte rezolvate bacalaureat - chimie organica 2009

Cele 100 de variante din 2009 la examenul de bacalaureat, disciplina chimie le puteti vedea mai jos. Variantele sunt la chimie organica si au si rezolvarile corespunzatoare atasate. Sunt mai mult niste indicatii decat rezolvari. Oricum eu sper sa va ajute a examenul de anul acesta.

Puteti descarca subiectele rezolvate de pe google drive:
Subiecte rezolvate bacalaureat - chimie organica 2009 (100 variante sub 1)

Subiecte rezolvate bacalaureat - chimie organica 2009 (100 variante sub 2)

Subiecte rezolvate bacalaureat - chimie organica 2009 (100 variante sub 3)

Mai jos puteti descarca subiecte rezolvate bacalaureat chimie anorganica
Subiecte rezolvate bacalaureat - chimie anorganica

Subiecte rezolvate la chimie programa III puteti gasi la link-ul urmator:
Subiecte rezolvate bacalaureat chimie programa III


Rezolvari, modele si subiecte rezolvate Bacalaureat

60 de comentarii:

  1. Buna ! Vreau si eu sa scot Rezolvari variante chimie organica 2009( Cele 100 variante) subiectul 2! Nu merge! Pot sa iti las id-ul meu sa mi le trimiti te rog!? gabriela.gabi0593@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Link-ul merge. Nu inteleg de ce nu reusesti. Ti-am trimis pe mail subiectele.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici mie nu mi-a mers din prima...dar la refresh a fost ok,multam

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea si eu rezolvarile variantelor de chimie organica2008 .Care ma poate ajuta.? alinutz_cupilu@yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  5. salut, rezolvari variante chimie anorganica din 2010 se poate?

    RăspundețiȘtergere
  6. poti te rog sa.mi trimiti pe mail rezolvarile la chimia organica? miky_rock@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu caut subiectele rezolvate la chimie organica din 2009 , le vreau si eu pls:)

    danny_blidaru@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am reusit sa le descarc, dar asta dupa ce mi-am facut cont pe site-ul de download. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai reusit. Nu stiu de ce a trebuit sa-ti faci cont.
      Stiu ca trebuie sa dai multe click-uri pana sa le descarci, dar eu acolo pun fisierele deoarece este gratis.

      Ștergere
  9. Salut ! Vreau si eu sa scot Rezolvari variante chimie organica 2008 subiectul 1 mai ales Nu merge! m-am pliktisit de cand ma chinui Pot sa iti las id-ul meu sa mi le trimiti te rog!? nitu_salajan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arhiva cu subiecte merge descarcata. Ti-am trimis totusi pe mail. Succes la examen.

      Ștergere
  10. raspunsurile la subiectele A si B?

    RăspundețiȘtergere
  11. buna! as vrea si eu primele 5 variante rezovate (organica 2009). poti sa mi le dai si mie?laurathebest_94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulţumesc mult pentru postare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Raspunsurile la A si B nu s asa'i?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna!as vrea si eu baremul de la chimie organica 2009 pe mail daca esti amabila (g_andreea93@yahoo.com)multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna! Aici sunt rezolvarile complete sau doar raspunsurile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt sunt niste indicatii. Nu cred ca gasesti rezolvarile complete la toate cele 100 de variante. Poate doar la 1 subiect.

      Ștergere
  16. As dori si eu variantele la chimie 2009..nu pot sa le descarc..nu merge, nu stiu de ce :( . Daca ma poti ajuta te rog mult . onutza.roxx@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ti faci un cont pe 4shared.com pentru a putea descarca de pe el.
      Te rog mai incearca ca sunt foarte mari fisierele si se trimit foarte greu.

      Ștergere
  17. salut vreau si eu variantele Bac himie organica 2009 cine ma poate ajuta djtara_music@yahoo.com ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalin, arhivele de mai sus contin si variantele de subiecte. Nu le poti descarca?

      Ștergere
  18. Subiectele A si B unde le pot gasi rezolvate ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Nici eu nu pot descarca, desi mi-am facut cont.. Ma poate ajuta cineva, va rog? As vrea variantele din 2009 la organica, si rezolvari daca se poate..

    RăspundețiȘtergere
  20. Variantele din 2009 la chimia organica sunt aceleasi si pt anul acesta? ma refer, nu s-au facut modficari ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta nu au mai aparut 100 de variante model ca in 2009. A aparut un singur subiect model si il poti vedea aici: Subiecte model chimie - bacalaureat 2013

      Ștergere
  21. Eu nu stiu de unde sa descarc..nu prea ma pricep :| . As avea nevoie de rezolvarile la variantele de bac de chimie din 2009 . Ma poti ajuta si pe mine sa mi le trimiti pe mail te rog mult ? ina_dpx@yahoo.com . ms anticipat .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ti faci un cont pe 4shared.com si poti descarca tot ce vrei de acolo.

      Ștergere
    2. Am primit raspunsurile pe mail si vroiam sa imi multumesc.. deci ms mult :) .

      Ștergere
    3. Hey , ms inca o data pt ajutor , imi sunt foarte utile raspunsurile :). As vrea totusi sa te mai intreb ceva : Nu prea am unde sa ma interesez si pe cine sa intreb daca USAMV este o universitate buna , serioasa , la care merita sa mergi ... ? ( Ma gandeam ca daca stii destul de multe despre bac poate stii ceva si despre facultati )

      Ștergere
    4. Imi pare rau, dar aici nu te pot ajuta. Cauta pe net, poate gasesti forum-uri sau site-uri in care se discuta despre aceasta Universitate.

      Ștergere
    5. Ok , o sa incerc , ms :)

      Ștergere
  22. Buna.
    Imi dai si mie te rog rezolvarile ca nu le pot descarca...just.me_maryus@yahoo.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. am si eu nevoie de rezolvarile celor 100 de variante de la chimie anorganica adrian_rotaru94@yahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. buna:) imi poti trimite si mie rezolvarile pe e-mail pentru ca nu merge sa le descarc... angi_diaconu17@yahoo.com. iti multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca acum sa descarci subiectele. Le-am pus pe inca 2 site-uri. Sper ca acum vei reusi, pentru ca nu am timp sa trimit la fiecare pe mail.

      Ștergere
    2. merci mult:* am reusit sa le descarc:)

      Ștergere
    3. Asta e bine. Mult succes la examen.

      Ștergere
  25. Buna! As avea nevoie urgent de "Subiecte rezolvate bacalaureat - chimie organica 2009 (100 variante sub 2)" , le poti trimite te rog frumos pe : vip.sweetgirl@yahoo.com
    MULTUMESC!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca acum sa descarci subiectele. Le-am pus pe inca 2 site-uri.

      Ștergere
  26. nu pot sa descarc rezolvarile as avea nevoie.poate cineva sa ma ajute?mar interesa chimia organica 2009 sub 1 multumesc aticipat! lary.bubu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Hei ! Am si eu nevoie de variante si rezolvari pentru ca nici eu nu am reusit sa le descarc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar le-am pus pe trei site-uri diferite. Nu ai reusit de pe nici unul?

      Ștergere
  28. buna...nu reusesc sa descarc si am incarcat de 3 ori...Id-ul meu este marina_cristea44@yahoo.com,ma ajuti si pe mine te rog frumos cu rezolvarile?

    RăspundețiȘtergere
  29. Si chiar as avea nevoie azi,daca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  30. buna vreau si eu rezolvarile la variantele bac 2009 primele 10 variante ms georgi_mitzy@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. buna vreau si eu rezolvarile bac 2009 chimie organica primele 10 variante

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se gasesc decat indicatiile afisate mai sus.

      Ștergere
  32. Buna, daca ai putea sa mi dai rezolvarile subiectelor de la 50 la 60 subiectul 2 din variantele de bac chimie 2009 ar fi super..am nevoie mare..

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste informatii pe mail

Daca doresti sa fii anuntat cu ultimele postari, introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos:

SEO Romania Certificat Web