vineri, 4 iunie 2010

Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica 2009

Subiecte de la examenul de bacalaureat 2009 sunt afisate mai jos. Subiectele sunt pentru disciplina fizica electricitate si contin si rezolvarile corespunzatoare.

Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica electricitate (sub 2)

Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica electricitate (sub 3)

Subiecte rezolvate bacalaureat pentru fizica mecanica gasiti aici:
Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica mecanica


Rezolvari, modele si subiecte rezolvate Bacalaureat

37 de comentarii:

  1. As dori si eu rezolvarile la fizica, electricitate, pe 2009, subiectul II si III, daca se poate. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum poti sa le copii fara probleme.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut
    am mareeee nevoie de subictul 1 de la C.PRODUCEREA SI UTILIZARE CURENTULUI CONTINUU

    dak ma poate ajuta cnva ? :-\

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Am doar subiectele, fara rezolvari. Vrei sa le pun pe site?
    Sau tu doresti rezolvarile de la subiectul 1?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau eu subiectele de 2009 mecanica/electricitate

      Ștergere
    2. Doresc eu rezolvarile de la subiectul 1 daca se poate.
      Multumesc.

      Ștergere
    3. Pentru subiectul 1 nu le gasesc, desi imi aduc aminte ca le aveam. Daca le gasesc am sa le afisez.

      Ștergere
  5. Simteam nevoia sa ma opresc sa multumesc persoanei/lor care a(u) depus efort in a face asa ceva si pe de-asupra au pus aceste rezolvari la dispozitia noastra. Stiu ca asa ceva nu este foarte usor. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. as dori si eu raspunsurile de la subiectul II fizica 2009.. cu electricitatea.. mi-e cam greu si putin ajutor mi-ar prinde bine in rezolvarea lor..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu inteleg. Nu le poti descarca?

      Ștergere
    2. Variantele rezolvate de la sub 1 de la electricitate sunt?

      Ștergere
    3. Poate ca sunt, dar eu nu le am.

      Ștergere
  7. Am si eu nevoie de rezolvarile de la Variantele 20,21 de la mecanica 2009 numai problemele...daca le gasiti lasati un mesaj cu situ aici.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Link-ul al treilea din postare duce la rezolvarile de la fizica mecanica 2009. Nu le poti descarca?

      Ștergere
  8. daca scrie subiecte fizica electrica nu faceti diferenta intre electrica si termodinamica ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha! Nu trebuie sa fii ironic. Am incurcat fisierele cand am facut arhivele. Acum poti sa descarci subiectele la electricitate.

      Ștergere
  9. multzumesc foarte mult imi sunt de mare folos

    RăspundețiȘtergere
  10. imi puteti da subiectul 3 de la variantele de la termodinamica

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult de tot pt rezolvari:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma puteti ajuta si pe mine ,daca se poate, cu rezolvarile de la subiectul II din termodinamica , fizica , anul 2009? Multumesc mult!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. subiectul 1 daca se poate?

    RăspundețiȘtergere
  14. cu ce se pot deschide rezolvarile ? am incercat si cu word pad si word dar nu merg, si acum incerc sa descarc alte probleme.. nu pot sa le vizualizez parca ar scrie in alta limba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ai instalat Adobe Acrobat pentru a putea deschide fisierele.

      Ștergere
  15. Am incercat dar nu pot nici asa, am instalat si Adobe Acrobat dar nu am putut sa le deschid, nu ai alta solutie, am nevoie urgent de rezolvari si partea cea mai rea este ca nu le am mai gasit pe niciun site. :( Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fisierul de mai sus este o arhiva zip. Trebuie sa o descarci, sa o dezarhivezi, apoi daca ai instalat pe calculator Adobe Acrobat, poti sa vezi fisierele.

      Ștergere
  16. Ma bucur ca am gasit acest site. Acum ma pot verifica.

    RăspundețiȘtergere
  17. exista rezolvari si la producerea curentului continuu?

    RăspundețiȘtergere
  18. exista rezolvari si pentru producerea curentului continuu?

    RăspundețiȘtergere
  19. Vreau si eu la fizica subiectul 3 rezolvat la toate variantele de bac 2009 la termodinamica .Va rog !

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste informatii pe mail

Daca doresti sa fii anuntat cu ultimele postari, introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos:

SEO Romania Certificat Web