sâmbătă, 18 decembrie 2010

Variante subiecte biologie bacalaureat 2009

Sunt multi care gasesc rezolvari pe internet de la subiectele din anii anteriori, dar nu au subiectele.
Aici am afisat subiectele la biologie vegetala si animala de la bacalaureat 2009.

Puteti sa descarcati subiectele de pe ge.tt:
Variante subiecte biologie bacalaureat 2009

Puteti sa descarcati subiectele de pe rapidshare.com:
Variante subiecte biologie bacalaureat 2009

Subiecte rezolvate biologie vegetala si animala bacalaureat 2009 sunt la link-ul urmator:
Subiecte rezolvate biologie vegetala si animala bacalaureat


Rezolvari, modele si subiecte rezolvate Bacalaureat

29 de comentarii:

  1. viata e frumoasa!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. bla bla ..
    de ce toata lumea spera sa treaca?

    RăspundețiȘtergere
  3. scoala iti manank zile
    le

    RăspundețiȘtergere
  4. La subiecte cand dau dezarhivare imi spune no archives found .

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandru, am verificat si e totul ok. Vezi poate nu s-a copiat complet. Mai incearca, daca tot nu reusesti lasa un comentariu si voi muta fisierele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mai încercat dar tot asa spune( no archives found).

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandru, trimite-mi un mail sau lasa-mi adresa ta si am sa ti le trimit pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  8. foooarte nefolositoare.. plus ca sunt copiate de pe alt site.....oricum aprecieri ptr copy-paste:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca sunt sau nu folositoare, eu nu am de unde sa stiu.
    Si da, sunt copiate de pe site-ul ministerului, doar nu credeai ca le rezolv eu... Daca ai tu subiecte rezolvate poti sa le arati la toti.

    RăspundețiȘtergere
  10. creau si eu subiectele rezolvate la biologie Alex_quick2003@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. ms frumos pntr subiecte chiar foarte folositoare....ms ina odata...sper sa ma ajute sal iau

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! Am descarcat varinatele,dar nu merge sa descarc in schimb,rezolvarile ! Ma poti ajuta si pe mine cu rezolvarile la variante?
    Adresa de mail este: hunters_66@yahoo.com .Multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa descarci rezolvarile, cand ajungi pe site-ul 4shared, trebuie sa apesi butonul albastru "Download", sa astepti secundele care apar acolo, apoi apesi "Download file now". Stiu ca e cam complicat, dar acolo am gasit si eu sa pun fisierele gratuit.

      Ștergere
  13. buna , te rog trimite.mi si mie subiectele rezolvate la biologie te roooooog :-S ca vineri am bacu si vreau sa mai repet ....
    full_metal.rock@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. buna! as vrea si yo rezolvarile dar sa fie detaliate nu cv gen 2 pc pt rezolvarea corecta a afirmartiei vreau sa fie acolo tot si mai ales la probleme gamanmihai20@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt foarte tocilara ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  16. cine imi poate da un link de download gratis?? fara inregistrari fara premium fara cacaturi care necesita bani si timp pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna,am reusit sa descarc toate variantele rezolvate,dar nu am reusit sa salvez si subiectele,si tot incerc dar imi da ne gasit,acum nu stiu de ce.Multumesc foarte mult,ptr subiecte voi da sa vad daca le gasesc pe google...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca acum sa le descarci. Le-am pus pe alte site-uri.

      Ștergere
    2. trimite variantele de la sub 1 si 2 k de la sub 1 le am luat.si rez de la sub 1,2 si 3 le am.bitzaboby_90

      Ștergere
  18. Salutare ! as dori si eu subiectele rezolvat la biologie 9-10 vegetala si animala alexunderstyle@yahoo.com . O zi frumoasa in continuare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce toata lumea imi cere sa le trimit pe mail. Nu am timp. Incercati sa le descarcati de mai sus.

      Ștergere
  19. Va rog frumos trimite-mi si mie rezolvarile subiectului de biologie din sesiunea iunie-iulie 2014. Va roooog mult... E-mail: dya_ubitzik_95

    RăspundețiȘtergere
  20. Da cineva poate atasa un link cu rezolvari de la cele 100 de variante la anatomie bac 2009 ca nu se gasesc>?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua, am descarcat rezolvarile la biologie vegetala, dar nu pot sa descarc subiectele. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste informatii pe mail

Daca doresti sa fii anuntat cu ultimele postari, introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos:

SEO Romania Certificat Web